søndag 2. august 2009

Jubileumsutfordring #3

Feiringen fortsetter hos Sukkersøtt.
Jubileumsutfordring #3 :Lag "ditt fineste kort" i en stil som definerer deg som kortlager, eller med ting du har dilla på for øyeblikket.
Jeg har for øyeblikket dilla på pop-up kort og sommerfugler, så sier det seg jo selv hva resultatet måtte bli. ;-)

Sammenslått

Utbrettet

Detaljer

Mønsterark fra Melissa Frances, spellbinder-sommerfugler, primablomster,blomster fra Papirloftet,glimmer mist,halvperler,blondepunch, bånd, gammel bokside, div charms, stempel fra KH.





9 kommentarer:

Nina sa...

Wow, nydelig!!

Torill sa...

Kjempefint!!
Så duse fine farger!!

Marianne sa...

Åhh, dette var utrolig nydelig!!!
Lykke til!

Klem Marianne:)

Anonym sa...

Nyydelig kort, jeg liker veldig godt fargene og den nydelige pynten;D! Lykke til!

Aina sa...

Aldeles nydelig :O)

Inger-g sa...

Wow, dette var kjempeflott. Nydelige farger :-)

Lene Aase sa...

Rålekkert kort i nyyydelige farger!!!

Hanne sa...

Kanonlekkert kort, nydelige farger og detaljer! Flott at du ble med på utfordringen :)

Sigrun sa...

Så flott kort. Dette må jeg prøve ser jeg. Kanskje det kan bli min nye "dille"!:O)