søndag 8. mars 2009

Utfordring på Scrappehuset

Scrappehuset har en utfordring ifra Anette som er som følger :

Denne gangen vil jeg utfordre dere til å bruke bølgepapp, distresse og masse stæsj…

For meg var dette en kjempeutfordring for jeg pleier ikke å ha så mye stæsj på Lo`ene.
Men dette var skikkelig moro.


Jeg har brukt : Bazzill, akvarellmaling, mønsterark fra Cosmo Cricket,Cherry Art og Prima, tag, bling, prima og petaloo- blomster, thickers, bølgepapp, distress, blonde, floss, uglecharm.
Jeg eeeeelsker uglecharmsene og kommer til å bruke de på alt fremover til jeg ikke har flere igjen.

2 kommentarer:

Vibeke sa...

Kjempeflott ble den!!! Masse flott stæsj - og fine detaljer:)

Takk for at du deltar:)

Renee sa...

Kanonflott og masse morsom pynt.

Flott løsning på oppgaven og takk for at du deltar.

Klemmer
Renee
ScrappeHuset