lørdag 28. mars 2009

Blomsterpiken

Jeg har laget en LO til, til utfordringen som Scrappehuset har.

Scrap i en bestemt stil.

Litt morsomt egentlig for denne Lo`en hadde jeg planlagt som shabby chic, men så ble det heller monokromatisk også endte jeg til slutt opp med lag på lag og colorblocking.




Jeg har brukt bazzill, mønsterark fra MME, Prima, Cosmo Cricket og en jeg ikke er sikker på hvor stammer ifra. Videre har jeg diverse blomster fra Prima og Petaloo, rundeller, charms, halvperler, MF-Hjerte, blonder, tyll, og filthjerte

3 kommentarer:

Ingunn sa...

Denne var nydelig fin, Heidi! Utrolig søte farger og pynt! Du er knallflink på dette, det skal du ha :)

Renee sa...

Nyyydelig LO og flott gjennomført.

Takk for at du deltar.

Klemmer
Renee
ScrappeHuset

Cecilie sa...

Nydelig LO i herlige jentefarger.
God påske!